22 Eylül 2014 Pazartesi

2013- 2014 inci minci

- öğretmenim sen gülme hastalığına mı yakalandın?  (İlker)

- hadi gel öğretmeni sevelim ( ikbal)

- öğretmenim pazara gidiyoduk orda bi tane ölmüş fare gördüm. Cok güzeldi!  (kerem)

- Çocuklar gezi haftaya ertelendi.
  Baban mı izin vermiyor?  (İkbal)

-öğretmenim sıkıldık tatilden (ebrar)

- evet cok fazla tatil var.  (Emir)

- Öğretmenim galiba sen benim kalbime girmeyi başardın. ( ilker)

-Ben bazen kaptırıyorum kendimi ağzımı açarak yiyorum. (Reyhan)

- Güzel bi sey gördüğüm zaman düşüp bayılırım (ilker)

- hep senin dediğin oluyor (a kemal)

-  Bitmiyo bu öksürük (ikbal)

- Kızların saçları ne kadar da uzun. Niye terlemiyolar? (İlker)

- Çocuklar yıllar önce dedelerimizin babaları ve başka milletlerin askerleri bizim ülkemizde savaşmıştı
   Öğretmenim bende mikroplarla savaşıyorum. (Kerem)

- öğretmenim ben senden utanıyorum
  Neden kerem?
  Çünkü yaşlısın.

- Benim annem bana yaramazlık yapmamayı öğretmedi öğretseydi yapmazdım. ( ali rıza)

- öğretmenim seni yiyesim geliyo

- Bazen bi şeyler diycem onun kelimesini bulamıyorum

- Ben ağlangaç değilim. ( Yiğit)

- Keşke okul sonsuza kadar devam etse çünkü okulumu seviyorum

- Öğretmenim büyünce roket alıcam herkesi sırayla uzaya götürücem. Önce seni götürsem olur mu?

- Öğretmenim seni cok seviyorum taaa arkama kadar (İlker)


♥♡♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder