30 Aralık 2013 Pazartesi

rüyayla amel olmaz

1
olumsuz bir karar almışım aradan bir zaman geçmiş ve kararımı sorguluyorum. doğru mu yaptım acaba??

2
evime gelmiş. çok farklı her özelliğiyle fakat oymuş güya. daha uzun, zayıf, genç... bir şey bırakmak istiyor. evden yolluyorum. sonra bir telefon çalıyor bakıyorum onun ayfonu. holde ayakkabılarını görüyorum birkaç çanta valiz. kapı açık. gitmemiş o halde? hayret ve korku içinde odaları tekrar tekrar dolaşıyorum;yok!! bir kabus halideyim, takılıp kalıyorum. sonra birden salonda kanepede farkediyorum ki çarşafını sermiş yorganı kafasına çekmiş uyuyor. uyandırmaya çalışıyorum gitmesi gerektiğini söylüyorum; uyanmıyor, ayılmıyor.

3
bir sandalyede oturuyor gibiyim ya da boşluktayım. kendimi ileri doğru itmem gerekiyor yapamıyorum. bir kadın ona beni çekmesini söylüyor, elimden tutup çekiyor. koluna giriyorum yürüyoruz bembeyaz bir boşlukta. elim nemli ve soğuk. rahatsız oluyor mu diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder