28 Mayıs 2012 Pazartesi



Gün içinde sol gözümde bi terslik olduğunu anladım, lensi çıkarıp takayım dedim hep, bir türlü fırsat olmadı belki biraz tembellik etmiş olabilirim. Akşam eve geldiğimde sağ lensi çıkardım sol elime gelmiyor geriye kaçtığı korkusuyla aynaya seğirttim yok lens gözümde! gözkapağımın altına kaçmış olabilir ama bakamıyorum ki…

Komşuya gitmeyi düşündüm. Ne diyeceğim pardon göz kapağımın altında lens var mı bi bakabilir misiniz. püff... aynayla cebelleşirken bir şimşek çaktı!
 ben bu lensi gözüme hiç takmamış olabilir miyim?

Aksilik odamın ampulu patladı geçen , masa lambası ile idare ediyorum. Elimde masa lambası, kablosunun elverdiği ölçüde yerlerde lens arıyorum. Halim yaman.  Evet ordaydı yerde, tıkır tıkır kurumuş, kıvrılmış… Daha  3 gün önce takmıştım  ve son lensimdi o.haksızlık bu olmalı. Saflığıma ne demeli lens yere düştüyse gözüme ne soktum acaba? Bugün hiç güzel geçmedi benim için okulda da canım sıkıldı çeşitli sebeplerden ötürü.

Yarın işten önce hastaneye gidip gözlerime  baktırmalı, lens siparişi vermeli

2 yorum:

  1. O yüzden lens takarken masaya eğilmeli. Düşerse masaya düşer. Parmakla alırken de zıplayıp hoplamamasına dikkat etmeli. Fıt diye yine aşağı düşebilir.

    Yeni aldığın lensi 1 ay daha uzun kullanırsın, bişey olmuyor uzun kullanınca. Maliyeti ordan kurtarırsın.

    Gözlükçü mü ne bi yer var, doktor muayenesi bedava lensi ordan alıyosun. hastaneye yorulma şeysi yok. Kaydediyolar bi de, bitince otomatik geliyo muayenesiz

    YanıtlaSil
  2. bende bir aylık lensi 2 aya yakın kullanıyorum, çok abartırsam çapak yapısı değişiyor:)

    YanıtlaSil